Sök i den här bloggen

Translate

lördag 9 december 2023

"Farligt sinne" av Maria Fallström

Med boken "Farligt sinne" önskar jag er en fin decemberlördag 💙 Detta är den sjätte delen i Maria Fallströms serie om Torbjörn Frisk och hans team. Det är en spännande deckare som tar Riksmordsgruppen till Göteborg där de dagarna före och efter jul utreder ett mord som visar sig ha seriemördaren Avenymördarens signatur. Jag gillar hela den här serien och jag rekommenderar den varmt 🤍 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 8 timmar och 26 minuter lång.

Tiden mot jul rusar verkligen fram och jag har inte alls hunnit lyssna på så många jul- och vinterböcker som jag önskat, men jag hoppas på att kunna tipsa om så många som möjligt de kommande veckorna ☃️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar