Sök i den hÀr bloggen

Translate

onsdag 13 december 2023

🕯 "Saknad" av Lotta Luxenburg 🕯

Det blir ett andra, och lite mer blodigt, boktips denna Lucia 🕯 "Saknad" av Lotta Luxenburg Ă€r den Ă„ttonde delen i serien om poliserna Nick Johansson och Klara Pil. Jag har inte lĂ€st/lyssnat pĂ„ alla de tidigare delarna, men ni hittar mer om tre av dem om ni söker pĂ„ författarens namn i sökrutan ovan. SjĂ€lvklart sĂ„ hade jag hĂ€ngt med mer i karaktĂ€rernas liv och personliga egenheter om jag hade lĂ€st alla böckerna i serien, men jag tycker att det gĂ„r ganska bra att lĂ€sa den hĂ€r boken som en fristĂ„ende bok. Betyget blir vĂ€l godkĂ€nt och det Ă€r en brutal och spĂ€nnande historia som hĂ„ller en fĂ€ngslad frĂ„n start till slut đŸ€ Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Maria Lyckow och den Ă€r 8 timmar och 24 minuter lĂ„ng. 

Jag hoppas att ni haft en mysig och fin Lucia! ✨ Och vill ni lĂ€sa eller lyssna pĂ„ en riktigt spĂ€nnande deckare med Luciatema som avslutning pĂ„ dagen sĂ„ Ă€r detta ett bra val ❄️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar