Sök i den hÀr bloggen

Translate

tisdag 26 december 2023

🎁 "SjĂ€larnas bok" av James Oswald (originaltitel: "The Book Of Souls") 🎁

Nu Ă€r det dags för det bĂ€sta och mest spĂ€nnande tips pĂ„ juldeckare som jag hittade den hĂ€r julhelgen 💜 "SjĂ€larnas bok" Ă€r den andra delen i James Oswalds serie om kommissarie McLean och det Ă€r en riktigt spĂ€nnande och vĂ€lskriven deckare vars handling utspelar sig kring jul. Jag lĂ€ste den första boken i serien i januari 2015 och gillade den och jag förstĂ„r verkligen inte varför det tog mig sĂ„ lĂ„ng tid att ta mig an den andra boken. Jag Ă€r i alla fall glad att jag hittade den nu och den har absolut förgyllt julhelgens lugna stunder för mig ✨ Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Anders Jansson och den Ă€r 11 timmar och 55 minuter lĂ„ng.

Jag rekommenderar varmt "SjĂ€larnas bok" och den gĂ„r att lĂ€sas fristĂ„ende, men jag tycker att Ă€ven den första boken Ă€r lĂ€svĂ€rd. Det finns en tredje bok i den hĂ€r serien översatt till svenska och det ska inte ta mig Ă„tta Ă„r att lyssna pĂ„ den för jag gillar verkligen detta đŸ€ 

Hoppas att ni har och fÄr en fortsatt fin annandag jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar