Sök i den här bloggen

Translate

fredag 29 december 2023

"Den blodiga tiaran" av Veronica Sjöstrand

Nu har jag lyssnat på den tredje delen i serien Rodins auktionshus 👑 Jag tycker att Veronica Sjöstrand skriver spännande och intressanta böcker och hon har hittat en lite annorlunda vinkel på de här deckarna där inte en polisutredning tar allt fokus och det gillar jag. "Den blodiga tiaran" är lika bra som de tidigare delarna 💙 och ni kan som vanligt läsa mer om dem genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan. Ljudboken är uppläst av Anna Maria Käll och den är 10 timmar och 18 minuter lång.

Jag har inte helt lämnat mitt vinter/jul-tema för storyn i den här boken knyts ihop i december 💫 Däremot så är jag glad att det snart är nytt år för jag känner att jag i år tröttnade på julböckerna snabbare än vanligt. Nu önskar jag er en fin fredagskväll! 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar