Sök i den här bloggen

Translate

måndag 18 december 2023

"Vintermåne" av Anna Jansson

Jag har gått på julledigt så jag har nu lite mer tid för att lyssna på böcker 🤍 "Vintermåne" av Anna Jansson är en kortare story där Maria Wern finns med på ett hörn men huvudkaraktärerna är helt andra. Det är Gertrud Silverängen och hennes väninnor i syjuntan som tar sig an ett gammalt försvinnande. Det var en femårig pojke kom bort från sitt hem och aldrig återfanns. Jag tycker att det är en mysig och lagom spännande deckare som är värd att läsas eller lyssnas på ❄️ Ljudboken är uppläst av Marie Richardson och den är 2 timmar och 29 minuter lång.

Tänk att vi redan är inne i julveckan. I år tycker jag att tiden gått snabbare än någonsin. Jag hoppas kunna bjuda på mer spännande och/eller mysiga boktips under veckan fram till julafton 🤶🏻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar