Sök i den här bloggen

Translate

fredag 1 december 2023

⭐️ JULKALENDER ⭐️ "Färden mot jul - Lucka 1" av Helena Lindh

Jag måste säga att jag tycker att jag tycker att omslaget på dagens tredje ljudbokskalender är det mysigaste 🚂 "Färden mot jul" av Helena Lindh börjar också den väldigt lovande och det kommer bli tufft att hinna följa alla julkalendrar nu i december, men jag ska klara det 🤶🏻 

Första luckan i den här julkalendern är 42 minuter lång och den är uppläst av Jenny Lindberg. Också den här kalendern är en feelgoodbok och den presenteras som en varm och gripande berättelse om kärlek, vänskap och modet att förändras. Efter att ha lyssnat på första delen så är jag mycket nyfiken på fortsättningen 💙 Det tror jag att ni också kommer vara om ni ger den en chans! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar