Sök i den här bloggen

Translate

lördag 23 december 2023

"Juljitter på Fjölleby camping - del 4" av Avanna Larsson

Det fick bli fjärde advent en dag för tidigt 🕯🕯🕯🕯 Jag känner mig alltid lite snuvad på en mysdag när fjärde advent och julafton sammanfaller så i år löser jag det genom att tända fjärde ljuset redan i dag. Jag har också hunnit lyssna på den fjärde och avslutande delen av "Juljitter på Fjölleby camping" och jag älskar den 💙 Det är rapp humor och roliga karaktärer som sammantaget gör att man småfnissar hela tiden 🤎 Ljudboken är uppläst av Klara Zimmergren och den sista delen är 4 timmar och 3 minuter lång. 

Jag har inte läst eller lyssnat på de tidigare delarna i serien Barbro & Barbie, men jag kommer ta till dem om jag känner behov av att skratta lite. Hoppas att ni alla får en härlig lördag, en fin fjärde advent och en trevlig jul! 🎄 Det kommer att komma fler boktips under julhelgen, faktiskt ett redan i morgon 💫 

Ni hittar mer om del 1-3 i den här adventskalendern av Avanna Larsson om ni scrollar neråt eller söker på författarens namn i sökruta ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar