Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 20 december 2023

"Hildur" av Satu Rämö (originaltitel: "Hildur")

Vilken alldeles härligt mysig och samtidigt nervkittlande bok jag lyssnat på nu 💙 "Hildur" av Satu Rämö är den första delen i Hildurserien och jag är verkligen så glad att det kommer en fortsättning på denna bok för det var en ren njutning att lyssna på den här spännande storyn i Isländsk miljö ❄️ Ljudboken är uppläst av Mirja Turestedt och den är 12 timmar lång.

I "Hildur" får vi möta Hildur Rúnarsdóttir som är chefen för enheten för försvunna barn på Island. Hon får en ny kollega i form av Jakob Johanson från Finland. Jag gillar de här karaktärerna och trots att det är lågtempospänning så fastnade jag för boken. Hoppas att ni också kommer att gilla den 🤍 Själv längtar jag redan efter nästa del ☃️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar