Sök i den hÀr bloggen

Translate

onsdag 13 december 2023

🕯 "Mord i falsett" av Madeleine Gustafsson 🕯

Jag letade och letade efter en spĂ€nnande Lucia-deckare och hittade till slut tvĂ„ stycken. En av dem Ă€r "Mord i falsett" av Madeleine Gustafsson och den Ă€r utgiven pĂ„ Storytel Original sĂ„ man hittar den tyvĂ€rr inte pĂ„ alla stĂ€llen, men ni som kan lyssna pĂ„ den tycker jag ska göra det. Boken Ă€r den femte delen i serien om den nĂ„got tafatta deckarförfattaren Henny Hoff. Jag har inte lyssnat pĂ„ de tidigare böckerna och det behöver man inte göra för att hĂ€nga med hĂ€r, men det kanske inte hade skadat att veta lite mer om karaktĂ€rerna 🕯 Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Katarina Ewerlöf och den Ă€r 8 timmar och 46 minuter lĂ„ng.

✨ Jag önskar er alla en mysig och hĂ€rlig Lucia ✨ KĂ€nner ni för att krydda till dagen med lite spĂ€nning sĂ„ kan ni alltid lyssna pĂ„ den hĂ€r boken đŸ€ Jag hoppas att jag ocksĂ„ hinner tipsa om den andra deckaren med Luciatema innan dagen Ă€r slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar