Sök i den här bloggen

Translate

fredag 22 december 2023

"Stendahls syndrom" av Janne Ramstedt och Johnny Ramstedt

I år har jag kämpat med att hitta spännande böcker som utspelar sig kring jul. Jag har påbörjat och slutat lyssna på flera böcker, men så hittade jag "Stendahls syndrom" och fastnade lite (för mig) oväntat i den. Jag hade inga direkta förväntningar på boken eftersom jag valde den enbart pga när på året storyn utspelar sig och just därför överraskade det mig att jag lyssnade på hela boken under en kväll. Det är inte tokbra, men jag gillade karaktärerna och jag ville verkligen få veta hur det skulle sluta och det räcker gott och väl för betyget godkänt med ett plus efter 🤍 Ljudboken är uppläst av Pascal Wibe och den är 5 timmar och 51 minuter lång. 

Boken ser inte så julig ut men handlingen utspelar sig den här tiden på året och därför tycker jag att den passar fint nu 🎄 Janne Ramstedt och Johnny Ramstedt är nya bekantskaper för mig och det är alltid kul att hitta nya författare som man fastnar för 🖤 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar