Sök i den hÀr bloggen

Translate

fredag 1 december 2023

🎁 JULKALENDER 🎁 "Endast tomten Ă€r vaken - Lucka 1" av Mia Söderberg

Äntligen Ă€r det dags för nedrĂ€kning mot jul đŸŽ…đŸ» och jag har semester idag sĂ„ jag har grottat ner mig i Ă„rets julkalendrar. SVT:s nyversion av "Trolltider" verkar lovande och efter att ha tittat pĂ„ den sĂ„ har jag avverkat nĂ„gra ljudkalendrar. De kommer nu att presenteras hĂ€r pĂ„ bloggen.

"Endast tomten Ă€r vaken" Ă€r en mysig julkalender av Mia Söderberg och lucka 1 Ă€r 14 minuter lĂ„ng och den Ă€r upplĂ€st av Ellen Jelinek. Det Ă€r svĂ„rt att sĂ€ga sĂ„ mycket om handlingen efter bara nĂ„gra minuter, men jag tycker den verkar lovande och jag kommer att fortsĂ€tta följa den 🌟 Det tycker jag att ni ocksĂ„ ska göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar