Sök i den här bloggen

Translate

måndag 4 december 2023

"Den som griper till våld..." av Catharina Mann och Sture Eriksson

Det här är en bok som blivit kvar bland de jag lyssnade på i början av året, men som jag aldrig kom mig för att skriva om. Men nu när snön yr ner över hela Sverige så kändes den rätt att tipsa om ❄️ "Den som griper till våld..." är den andra delen i serien Vemdalsmorden av Catharina Mann och Sture Eriksson. Jag har tyvärr inte läst eller lyssnat på första delen, men den här boken var väldigt spännande så då är nog den första boken det också. Att jag valde "Den som griper till våld..." berodde mycket på att det är en passande vinterbok, men det visade sig ju också vara en riktigt läsvärd bok 🖤 Ljudboken är uppläst av Håkan Julander och den är precis över 10 timmar lång.

Det finns som sagt en bok innan den här, men det finns också en tredje del och det är inte alls osannolikt att jag kommer lyssna på även dem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar