Sök i den här bloggen

Translate

lördag 16 december 2023

"Den smarta kvinnans handbok i mord" av Victoria Dowd (originaltitel: "The Smart Woman’s Guide to Murder")

Den här boken har jag varit nyfiken på ett tag och nu blev det äntligen av att jag lyssnade på den 💫 "Den smarta kvinnans handbok i mord" av Victoria Dowd är en mysdeckare med den klassiska utformningen med en avskuren plats med en grupp människor där någon börjar mörda de andra. Jag gillade den här boken även om den var lite seg till att börja med, men helheten passade mig som sagt ☃️ Ljudboken är uppläst av Emma Peters och den är 9 timmar och 48 minuter lång. 

Jag tycker att ni ska bekanta er med damerna i "Den smarta kvinnans handbok i mord" om ni gillar mysiga deckare med lite humor och en hel del överraskningar 🤎 Boken är den första delen i serien Den smarta kvinnan och jag är sugen på att lyssna även på nästa del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar