Sök i den här bloggen

Translate

söndag 17 december 2023

"Juljitter på Fjölleby camping - del 3" av Avanna Larsson

Tredje advent 🕯🕯🕯 och jag fortsätter lyssna på "Juljitter på Fjölleby camping" av Avanna Larsson och till er som fortfarande inte gett er på den här adventskalendern så rekommenderar jag er att göra det nu 💜 I alla fall om ni vill fnissa lite under julstöket och klappinslagning. Den tredje delen är 3 timmar och 32 minuter lång och den är precis som de tidigare delarna uppläst av Klara Zimmergren.

Med detta önskar jag er en fin tredje advent ✨ Vill ni läsa mer om första och andra delen så klicka på länkningen till dem. Den fjärde och avslutande delen kommer ett par dagar före julafton så den får jag skriva om när tid finns och då också ge mitt slutgiltiga betyg på den här boken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar