Sök i den här bloggen

Translate

söndag 18 februari 2024

"Syndare ibland oss" av Sofia Rutbäck Eriksson

Jag blev vädigt intresserad när jag såg att det finns ännu en serie av Sofia Rutbäck Eriksson så jag gav mig på att lyssna på den första delen, "Syndare ibland oss". Den håller samma stil som hennes andra böcker och jag uppskattar som vanligt humorn och karaktärerna 💙 Det är de två bärande pelarna i alla hennes böcker, enligt mig. Så även i denna bok 🤍 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 9 timmar och 11 minuter lång.

"Syndare ibland oss" är alltså första boken i serien Morden i Glasviken och jag tycker absolut att den är läsvärd. Jag ser fram emot fortsättningen på den här boken lika mycket som jag ser fram emot fortsättningen på Rutbäck Erikssons andra serier 💙 Ni kan läsa mer om andra böcker av henne genom att söka på hennes namn i sökrutan ovan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar