Sök i den här bloggen

Translate

söndag 11 februari 2024

"Det brinnande bladet" av Katrine Engberg (originaltitel: "Det braenande blad")

Mina omdömen om Katrine Engbergs tidigare böcker har varit lite blandade och därför visste jag inte riktigt vad jag hade för förväntningar på "Det brinnande bladet" när jag började lyssna på den. Och nu när boken är utlyssnad är jag nästan lika förvirrad. Jag tycker att handlingen har hög potential för att bli spännande, men det blev lite rörigt med alla vinklar ur vilken storyn berättas. Karaktärerna var tyvärr inte heller så intressanta att jag fastnade för dem. Men trots allt detta så är det ändå en helt okej bok och det får bli ett mittenbetyg 🍂  Ljudboken är uppläst av Mirja Turestedt och den är 15 timmar lång. 

"Det brinnande bladet" är den första delen i en ny serie. Om jag kommer fortsätta att följa den kan jag inte svara på nu. Vill ni läsa mer om tidigare böcker av den här författaren så söker ni på hennes namn i sökrutan ovan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar