Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 9 juli 2024

"Begravningen" av Lena Karlin och Åsa Schwarz

Jag har varit nyfiken på den här serien ett tag nu så jag bestämde mig för att lyssna på den första delen, "Begravningen". Serien heter Kusinerna och är skriven av Lena Karlin och Åsa Schwarz. Jag tycker att handlingen i boken är lite naiv och jag fick inte direkt någon känsla för karaktärerna, men boken var så pass bra att jag ändå lyssnade ut den 💦 Ljudboken är uppläst av Sofia Berntson och den är 8 timmar och 2 minuter lång. 

Andra boken i serien ("Spelet") finns redan ute att lyssna på för den som vill. Om jag kommer att göra det beror mest på hur konkurrensen ser ut framöver. Lite nyfiken på hur det ska gå för kusinerna blev jag i alla fall... ⚔️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar