Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 11 juli 2024

"Rösten" av Jørgen Jæger (originaltitel: "Stemmen")

Jag fortsätter att beta av de första delarna i Jørgen Jægers serie om Ole Vik och Cecilie Hopen. Den tredje delen (utgiven på svenska) heter "Rösten" och den är nu utlyssnad 🩵 Det är en välskriven och spännande deckare, men kanske blev handlingen den här gången aningen utdragen. Men att jag känner så kan också bero på att jag har varit ganska trött de senaste dagarna och att jag därför haft svårt att hålla koncentrationen uppe. Boken är i alla fall läsvärd 🤍 Ljudboken är uppläst av Magnus Roosmann och den är 18 timmar och 29 minuter lång.

Vill ni läsa mer om tidigare eller senare delar i den här serien så söker ni bara på författarens namn i sökrutan ovan. Själv väntar jag på nästa bok som ska komma den 24 juli 💥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar