Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 16 augusti 2023

"Under falkens vingar" av Anton Marklund

Den här boken tipsades det om på TV för ganska länge sedan och jag blev nyfiken på den. Det är ett tag sedan jag lyssnade på den och jag har inte kommit mig för att skriva om den förrän nu. Lite beroende på att mina förväntningar inte alls motsvarades efter att "Under falkens vingar" lovordats i TV. Men bara för att jag inte tyckte att det var en fullpoängare så innebär det inte att jag inte tyckte om den. Anton Marklund har skrivit en helt okej deckare som jag absolut tycker är läsvärd 💙 Ljudboken är uppläst av Sofia Berntson och den är 8 timmar och 57 minuter lång.

"Under falkens vingar" är den första delen i spänningsserien om socionomen Ramona Lindh. Om jag kommer fortsätta att följa henne framöver vet jag inte just nu, dels beroende på att serien ges ut på ett förlag vars böcker inte får göras tillgängliga på min ljudbokstjänst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar