Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 22 augusti 2023

"Sökaren" av Tana French (originaltitel: "The Searcher")

Det har kommit en ny bok på svenska av Tana French. Den heter "Sökaren" och jag tyckte att handlingen lät så spännande att jag bara var tvungen att lyssna på den. Den här boken motsvarade mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera den 💛 Det är intressanta karaktärer, en spännande intrig och väldigt välskrivet. Helt enkelt en riktig bladvändare 🖤 Ljudboken är uppläst av Björn Bengtsson och den är 17 timmar och 39 minuter lång. Jag vet att det kan låta väldigt långt, men när boken är så bra som denna är så gör det inget alls.

"Sökaren" är (tyvärr!) en fristående bok så man behöver inte ha läst någon tidigare bok av den här författaren för att hänga med här. Jag skriver tyvärr eftersom jag tycker att både karaktärerna och miljön är så spännande att jag gärna hade läst mer om dem 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar