Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 1 augusti 2023

"Splitter" av Johan Brännström

Varannan bok toppen. Ja så kan jag sammanfatta Johan Brännströms böcker om Mikaela Sköld. Jag gillade verkligen första delen, var mer tveksam till den andra för att sedan åter sträcklyssna på den tredje (ni kan läsa mer om det genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan). Här i den fjärde delen, "Splitter", tappar jag återigen intresset för det känns inte som att jag kommer in i handlingen förrän på slutet. Om det är hur jag är just nu eller om det beror på att storyn inte fångade mig vet jag inte, men jag kan inte ge boken mer än precis godkänd som betyg. Ljudboken är uppläst av Sofia Berntson och den är 15 timmar och 46 minuter lång.

Nu har jag lyssnat på två tveksamma böcker den senaste tiden så jag hoppas verkligen att mitt nästa tips kommer att handla om en lite bättre bok. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar