Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 3 augusti 2023

"En perfekt affär" av Björn Rietz

Jag hoppades att jag skulle kunna bjuda på ett bra boktips efter två lite mindre fängslande böcker och det kan jag verkligen för WOW vad bra "En perfekt affär" är 🖤 Jag hade helt missat den här boken och hade börjat lyssna på uppföljaren när jag insåg att det fanns en bok innan. Jag tog genast en paus i uppföljaren (som börjat mycket lovande) för att få följa med från början och jag är så glad för det för Björn Rietz har skrivit en mycket fängslande, spännande och nervkittlande bok som jag rekommenderar å det varmaste 🤍 Ljudboken är uppläst av Magnus Roosmann och den är 17 timmar och 53 minuter lång. Ja den är lång, men den är värd varenda sekund.

Som ni förstår så dröjer det inte alltför länge innan jag skriver en rad om nästa bok för "En perfekt affär" är verkligen en fullträff 💥 Har ni (precis som jag) missat den så tycker jag att ni ska läsa eller lyssna på den nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar