Sök i den här bloggen

Translate

söndag 13 augusti 2023

"Rotfast" av Malin Sanglert

När jag lyssnade på "Det andra arvet" (Malin Sanglerts första bok i Arvserien) imponerades mycket av den. Därför blev jag väldigt glad när den andra boken i serien dök upp på ljudbokstjänsten. Den heter "Rotfast" och det är en lätt nervkittlande historia som kryper in under skinnet på en, men den är inte riktigt lika bra som den första boken. Jag vet inte om det beror på mig eller handlingen, men den har inte det där lilla extra som den första delen hade. Men trots det så tycker jag absolut att boken är läsvärd 💛 Ljudboken är uppläst av Katarina Ewerlöf och den är 8 timmar och 15 minuter lång.

De två böckerna i den här serien är helt fristående från varandra så ni behöver inte ha läst första delen för att kunna uppskatta den här boken. Däremot rekommenderar er att läsa båda två 🧡 Ni kan läsa mer om den första boken genom att klicka på titeln i början av inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar