Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 29 augusti 2023

"Den stumma sorgen" av Pia Kask och Yin Ling

Nu har jag lyssnat på den första delen i Pia Kasks och Yin Lings serie Kalmardåden. Kask är jag bekant med sedan innan och ni kan läsa om andra böcker av henne här på bloggen. Tillsammans med Ling har hon nu skrivit en spännande bok som jag gillade. Karaktärerna är det mest fängslande - i alla fall här i första boken, "Den stumma sorgen" 💚 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 9 timmar och 55 minuter lång. 

Den senaste tiden har jag lyssnat på så många väldigt bra deckare och jag tror att det är den tuffa konkurrensen för tillfället som gör att jag inte ger den här boken ett högre betyg än godkänt med ett plus efter. Jag tycker däremot att den är så pass bra att jag absolut vill lyssna på även nästa del i serien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar