Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 24 augusti 2023

"Ett avklippt finger och en näsa i blöt" av Kalle Löfqvist

Jag kände att det var dags för en humoristisk deckare och blev glad när jag såg att den andra boken i Kalle Löfqvists serie Morden i Lund kommit 🧡 Den heter "Ett avklippt finger och en näsa i blöt" och jag tycker att den är lika charmig och härlig som den första delen ("En djupfryst man i gula byxor") 💚 Det är knasigt och roligt och samtidigt lite mysigt spännande. Vill ni läsa eller lyssna på något mer lättsamt så är båda de här böckerna perfekta val 📚 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 9 timmar och 50 minuter lång.

Som jag skrivit innan så är det här charmiga mys- och pusseldeckare och jag tycker att ni ska ge dem en chans 🔍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar