Sök i den här bloggen

Translate

lördag 12 augusti 2023

"Ljug för mig" av Willow Rose (originaltitel: "Don’t Lie To Me")

Den här boken lyssnade jag ut för ett tag sedan. "Ljug inte för mig" är den andra delen i Willow Roses serie om Eva Rae Thomas. Ni hittar mer om den första boken om ni scrollar lite nedåt. Precis som när det gäller den så är jag lite kluven gällande mitt omdöme för samtidigt som det är väldigt spännande så är det något som jag inte får grepp om och som stör mig lite. Helhetsbetyget blir i alla fall godkänt även för den här boken. Ljudboken är uppläst av Callin Öhrvall Delmar och den är 6 timmar och 57 minuter lång.

Även om jag kanske inte jublat över någon av böckerna i den här serien så tror jag att jag kommer att fortsätta att lyssna på den. Den har något jag inte kan förklara som gör att jag vill fortsätta följa Eva Rae Thomas ett tag till i alla fall 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar