Sök i den här bloggen

Translate

fredag 4 augusti 2023

"Strandvaskaren" av Elinor Kapp

Den fjärde delen i Elinor Kapps serie Mord i skärgården heter "Strandvaskaren" och den är min senaste utlyssnade bok. Jag har gillat de tidigare böckerna (som också finns att läsa om här på bloggen) och jag tycker att även den här boken är bra. Jag skulle vilja kalla den för en sommarmysig deckare, men den bjuder på någon överraskning som kanske inte är fullt så mysig så det är egentligen inte rätt ord. Men den passar oavsett utmärkt i hammocken nu i sommar 💛 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 8 timmar och 8 minuter lång.

Jag rekommenderar hela den här serien och väntar själv med spänning på nästa del (som jag i alla fall misstänker kommer att komma) 🧡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar