Sök i den hÀr bloggen

Translate

torsdag 31 augusti 2023

"Det du gjorde" av Willow Rose (originaltitel: "What You Did")

Oj oj, nu lyfte den hĂ€r serien av Willow Rose 💙 Jag har varit lite kluven i mitt omdöme gĂ€llande de första böckerna, men hĂ€r i den tredje delen, "Det du gjorde", smĂ€llde det till med en riktigt spĂ€nnande story och ett slut som fick min haka att falla (mer Ă€n sĂ„ kan jag sĂ„ klart inte skriva om just det...) Det var helt enkelt vĂ€rt att ta sig igenom de första tvĂ„ böckerna för att komma hit 💛 Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Callin Öhrvall Delmar och den Ă€r 6 timmar och 45 minuter lĂ„ng.

Jag har gĂ„tt ifrĂ„n "okej jag lyssnar nog pĂ„ nĂ€sta del ocksĂ„" till att lĂ€ngta efter den fjĂ€rde boken i serien om FBI-profileraren Eva Rae Thomas. Det Ă€r ett rejĂ€lt lyft... 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar