Sök i den här bloggen

Translate

fredag 11 augusti 2023

"elle belle bi" av Sara Åström & Anette Sandlund

Den tredje delenSara Åströms och Anette Sandlunds serie om Sofia Winter heter "elle belle bi" och den är precis lika bra och spännande som de två första böckerna i serien 💚 (som ni såklart kan läsa mer om här på bloggen). Jag rekommenderar er att börja från början i serien (om ni inte redan är i fas med böckerna) för annars kan det vara lite svårt att hänga med. Ljudboken är uppläst av Sofia Berntson och den är 10 timmar och 47 minuter lång. 

Det här är en av semesterns hittills bästa böcker och jag har några semesterdagar till så jag hinner förhoppningsvis med någon mer bra bok. Jag har inte hunnit lyssna (och blogga) så mycket som jag hoppats men det innebär ju å andra sidan att ledigheten varit fylld med en massa annat  🌈🌦⚽️🇸🇪 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar