Sök i den här bloggen

Translate

måndag 31 juli 2023

"En förlorad sommar" av Victor Pavic Lundberg

"En förlorad sommar", ja det kändes det nästan som när jag lyssnade på den här boken av Victor Pavic Lundberg... Det är så skumt för samtidigt som jag tycker att boken är spännande så blir jag irriterad över att allt är så invecklat och jag tycker att boken är för lång. Jag brukar gilla svängningar och överraskningar eftersom det brukar höja tempot och nerven i en story, men här känns det bara som att det segar ner det hela. Samtidigt gillar jag intrigen och att det finns en koppling bakåt i tiden så jag landar (tveksamt) på betyget godkänt. Ljudboken är uppläst av Christoffer Svensson och den är 14 timmar och 15 minuter lång. 

Jag är inte missnöjd över att jag valde att lyssna på "En förlorad sommar" men det är inte det bästa boktipset enligt mig den här sommaren. Däremot tror jag att jag kommer ge den här författaren en chans till för det finns något som jag ändå gillar 💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar