Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 25 juli 2023

"Dolda rikedomar" av Nora Roberts (originaltitel: "Hidden Riches")

Nej! Detta är inte en av Nora Roberts bästa böcker. Precis allt (karaktärer, story och berättande) får underbetyg av mig. Jag brukar uppskatta Roberts spänningsromaner men den här gången blev det naiv och löjligt rakt igenom och storyn var inte ett dugg spännande utan bara förutsägbar. Hårda ord, jag vet. Men om man förväntar sig något och får det motsatta så blir man besviken. Ljudboken är uppläst av Maria Lyckow och den är 16 timmar och 57 minuter lång. 

Nu kommer inte "Dolda rikedomar" att avskräcka mig från framtida böcker av den här författaren för jag vet hur bra de kan vara. Men just den här boken ångrar jag nästan att jag gav nära 17 timmar av mitt liv... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar