Sök i den här bloggen

Translate

lördag 22 juli 2023

"Ärr" av Jørn Lier Horst och Thomas Enger (originaltitel: "Arr")

När jag lyssnade ut "Slagsida" (den tredje delen i den här serien) så var jag fylld av en tomhet eftersom jag då trodde att det var slutet på hela serien. Jag är så glad att jag hade fel och att jag nu fått lyssna på "Ärr" 💙 Jørn Lier Horst och Thomas Enger är fantastiska författare var för sig och när de slår sig ihop i den här serien, Blix och Ramm, så blir det helt suveränt 💛 Ljudboken är uppläst av Jonas Malmsjö och den är 12 timmar och 45 minuter lång.

Om ni gillar deckare så lovar jag att ni kommer gilla den här serien! "Ärr" är som sagt den fjärde delen så har ni inte redan läst eller lyssnat på de tre första böckerna så måste ni helt enkelt börja med dem 💙 Ni hittar mer om allihop här på bloggen. Efter den här boken har jag (tack och liv) ingen tomhetskänsla, men jag känner mig inte säker på att få läsa mer om Blix och Ramm heller. Jag hoppas dock att de kommer tillbaka 🤍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar