Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 11 juli 2023

"Människorov" av Håkan Östlundh

Nu är det snart nio år sedan jag läste "Män ur mörkret" som skulle vara den sjunde och avslutande delen i Håkan Östlundhs serie om polisen Fredrik Broman och jag vet att det kändes så sorgligt eftersom jag verkligen gillade de här böckerna. Därför blev jag så glad när jag såg att det nu har kommit en åttonde del, "Människorov", och såklart var jag bara tvungen att lyssna på den. Det är en spännande bok som jag också slukade och jag rekommenderar den varmt 💚 Man behöver inte alls ha tagit del av de tidigare böckerna för att uppskatta den, men självklart tycker jag att även de ska läsas (ni hittar mer om dem här på bloggen). Ljudboken är uppläst av Reine Brynolfsson och den är 15 timmar och 19 minuter lång. 

Vill ni ha riktigt ruggig spänning i hammocken nu i sommar så ska ni läsa "Människorov" och de tidigare delarna i den här serien 🖤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar