Sök i den här bloggen

Translate

måndag 17 juli 2023

"Delikata lögner i Cotswold Hills" av M.C. Beaton (originaltitel: "The Quiche of Death")

Jag har under åren lite sporadiskt tittat på TV-serien Agatha Raisin och blivit så där lagom sommarmysigt underhållen som man blir av brittiska serier 💚 När jag såg att den första boken i serien Agatha Raisin kommit som ljudbok på svenska så var jag tvungen att lyssna på den och nu när den är utlyssnad kan jag konstatera att boken är bättre än TV-serien. "Delikata lögner i Cotswold Hills" är en charmig mys- och pusseldeckare som passar utmärkt en lat sommardag 🌳 Ljudboken är uppläst av Eva-Maria Oria och den är 6 timmar lång.

Jag tror att detta var första boken av M.C. Beaton som jag läste eller lyssnade på och jag är hyggligt säker på att det kommer att bli fler framöver 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar