Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 18 juli 2023

"Dockan" av Yrsa Sigurðardóttir (originaltitel: "Brudan")

Återigen imponerar Yrsa Sigurðardóttir på mig 🤍 "Dockan" är den femte delen i serien Freyja & Huldar och den är lika välskriven och spännande som de tidigare delarna (som ni såklart kan läsa om här på bloggen). Jag har verkligen blivit fäst vid karaktärerna i den här serien eftersom de både är intressanta och underhållande. Utöver det så är intrigen så där svängig som man vill att en bra deckare ska vara och enda in på de sista meningarna lyckas jag bli lite överraskad 🖤 Ljudboken är uppläst av Callin Öhrvall Delmar och den är 11 timmar och 31 minuter lång. 

Nu har jag äntligen SEMESTER så nu hoppas jag att jag ska få tid att lyssna på många spännande böcker 🎧 Det finns dock lite annat som också kommer pocka på min uppmärksamhet... ⛱

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar