Sök i den här bloggen

Translate

lördag 8 juli 2023

"Med livet som insats" av Veronica Palm

Den här boken lyssnade jag passande nog på under Almedalsveckan (handlingen är placerad dit), men tyvärr orkade jag aldrig logga in och skriva om den då. "Med livet som insats" är den tredje delen i Veronica Palms serie om den socialdemokratiska politikern Emilia Berg. Jag gillar den här boken, precis som jag uppskattat de två tidigare delarna. Det är välskrivet och spännande och det räcker långt 💛 Ljudboken är uppläst av Maria Lyckow och den är 10 timmar och 27 minuter lång.

Jag lyssnar på ganska mycket böcker just nu men orken att logga in här hänger inte riktigt med i samma takt. Jag ska försöka tipsa om lite mer böcker, men eventuellt blir det lite tunnare med inlägg fram till min semester. Oavsett så hoppas jag att ni har en fin sommar! ⛱

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar