Sök i den här bloggen

Translate

fredag 30 juni 2023

"Draksådd" av Julie Hastrup (originaltitel: "Vildskud")

Nu var det ett tag sedan jag följde med på en mordutredning ledd av Rebekka Holm. Jag har helt enkelt varit dålig på att hålla ögonen öppna efter Julie Hastrups böcker. "Draksådd" är den åttonde delen i serien om Rebekka Holm och den är precis lika bra som de tidigare böckerna (som ni såklart kan läsa om här på bloggen) 💛 Den här gången handlar det om sorg och hämnd och vad det kan leda till. Jag tycker att storyn är skickligt uppbyggd och spännande berättad. Ljudboken är uppläst av Sofia Pekkari och den är 12 timmar och 38 minuter lång.

Jag är väldigt förtjust i den här serien och jag rekommenderar den varmt ☀️ Glädjande nog såg jag att det finns ännu en bok i den här serien på svenska nu och jag tror inte det kommer dröja alltför länge innan jag lyssnar på även den 🌼 Nu önskar jag er en fin fredagskväll! 🍹

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar