Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 15 juni 2023

"Allt du inte säger" av Krillan Ahlsén

För ett dryg år sedan lyssnade jag på "Faller du, faller jag" som är den första delen i serien om journalsten Iris Lund. Nu har den fristående uppföljaren, "Allt du inte säger", kommit och den är i samma klass som den första boken. Krillan Ahlsén skriver inte deckare i högsta tempo utan det är mer stillsam krypande spänning som jag kan uppskatta emellanåt 🌸 Ljudboken är uppläst av Katarina Ewerlöf och den är 9 timmar och 16 minuter lång. 

Jag gillar den här boken och rekommenderar både den och första delen i serien till alla som gillar psykologisk spänning 💛 Nu har min lilla minisemester på en dryg vecka börjat ⛱ Jag tränar helt enkelt inför den längre semestern som kommer senare i sommar 😎 Jag ska försöka koppla av och bl.a. lyssna på spännande och underhållande böcker som jag kommer att tipsa om här framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar