Sök i den hÀr bloggen

Translate

fredag 23 juni 2023

đŸŒŒđŸŒżđŸŒșđŸŒżđŸŒ» "Svart midsommar" av Marie Strutzenblad đŸŒŒđŸŒżđŸŒșđŸŒżđŸŒ»

đŸŒș GLAD MIDSOMMAR önskar jag i Ă„r med boken "Svart midsommar" av Marie Strutzenblad đŸŒș Det Ă€r en spĂ€nnande bok som grep tag i mig samtidigt som den ocksĂ„ bjöd pĂ„ lite sommarkĂ€nsla. Det Ă€r en blandning av en gangsterhistoria, vĂ„ld i nĂ€ra relationer och kĂ€rlek vilket sammantaget blev en intressant bok. Betyget landar pĂ„ godkĂ€nt med ett + efter. Att det inte blir högre beror pĂ„ att tempot vĂ€xelvis sjönk lite för mycket för min smak. Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Callin Öhrvall Delmar och den Ă€r 10 timmar och 29 minuter lĂ„ng. 

Även om "Svart midsommar" inte golvade mig sĂ„ kommer jag absolut att ge en eventuell framtida bok av den hĂ€r författaren en chans. 

Hoppas nu att ni alla fĂ„r en hĂ€rlig midsommar! đŸ“đŸŒżđŸŒ»đŸž

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar