Sök i den här bloggen

Translate

lördag 17 juni 2023

"Tredje ögat" av Ingrid Elfberg

I början av året lyssnade jag på "Tredje ögat" av Ingrid Elfberg. Det är den femte delen i hennes serie om polisen Erika Ekman. Jag gillar de här böckerna som utspelar sig i Göteborg. Enda anledningen till att jag inte bloggat om den tidigare är att jag inte hade orken till det när jag hade lyssnat på den och listan över böcker jag lyssnade på under blogguppehållet som jag vill tipsa om är fortfarande lång. Hela serien är spännande och välskriven och jag rekommenderar alla böckerna 💙 Ljudboken är uppläst av Maria Lyckow och den är 12 timmar och 18 minuter lång. 

Ni hittar fler böcker av den här författaren här på bloggen om ni söker på hennes namn i sökrutan ovan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar