Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 29 juni 2023

"Det uppenbara" av Benny Haag och Lennart Karlsson

Efter att ha lyssnat på "Det som inte syns" för någon vecka sedan kunde jag inte hålla mig från att ta mig an även den andra delen i serien Stockholm nu. Även "Det uppenbara" är en riktig fullträff och jag kan bara lyfta på hatten igen för författarduon Benny Haag och Lennart Karlsson 💛 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 11 timmar och 56 minuter lång.

Jag hoppas att det snart kommer en fortsättning på den här eminenta serien för jag vill verkligen fortsätta följa knarkspanarna Wollter och Bergström och åklaga­ren Dorte Jacobsen 💜 Och till er som inte påbörjat serien än så kan jag lova att både den här boken och den förra tillhör det bästa inom deckargenren för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar