Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 7 juni 2023

"Vid vägens ände" av Ewa Klingberg och Hanna Åhman

Jag har de senaste åren lyssnat på många böcker av Ewa Klingberg och när jag nu såg att hon påbörjat en ny serie tillsammans med Hanna Åhman så var jag bara tvungen att lyssna på den. "Vid vägens ände" är alltså första delen i serien Hovdalsfjället och trots att det kanske inte händer så mycket så gillar jag den 💜 Karaktärerna är intressanta och miljön mysig och det räcker för att göra mig sugen att lyssna vidare på serien när den andra delen kommer. Ljudboken är uppläst av Viktoria Flodström och den är 3 timmar och 35 minuter lång.

"Vid vägens ände" är ett bra val av bok om man är ute efter en kortare, mysig feelgood med en liten gnutta spänning, och med det menar jag inte att det är en deckare utan att det finns en liten mystik i storyn 💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar