Sök i den här bloggen

Translate

söndag 4 juni 2023

"Guldstaden" av Anna Ihrén

Göteborg firar i dag 400 år, även om staden (som grundades 1621) nu hunnit bli 402 år... och vad passar bättre än att vara med och fira genom att läsa eller lyssna på "Guldstaden" av Anna Ihrén!? 💛 Det är den fjärde och sista delen i Jubileumsserien. Karaktärerna känns igen från serien Morden på Smögen. Så ifall ni tycker att det borde vara fler delar i serien så är det alltså två olika serier men med nästan samma uppsättning karaktärer. Jag tycker att "Guldstaden" är en mysig sommarbok som passar utmärkt att koppla av med 🤍 Det är alltså inte någon isande spänning utan mer åt mysdeckarhållet. Ljudboken är uppläst av Rachel Mohlin och den är 8 timmar och 22 minuter lång.

Vill ni läsa om fler böcker av den här författaren så söker ni bara på hennes namn i sökrutan ovan. De flesta av dem har jag gillat, även om alla inte fått toppbetyg. Det som fått mig att hänga i är absolut karaktärerna som jag verkligen uppskattar 🧡 Nu ska jag fortsätta njuta av långhelg. Hoppas att ni också har det fint! 🌼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar