Sök i den här bloggen

Translate

söndag 11 juni 2023

"Man tager vad någon haver" av Maria Steen

Den här boken var det ett tag sedan jag lyssnade på nu. Jag hinner helt enkelt inte alltid med att skriva om böckerna jag lyssnar på. "Man tager vad någon haver" är den femte delen i Maria Steens serie I vått och torrt där man får hänga med bästa väninnorna Agneta och Carina. Jag har lyssnat på hela serien och jag tycker att det är charmiga böcker med mycket humor som passar perfekt då man vill ha en paus från lite mer hårdkokt spänning 💙 Ljudboken är uppläst av Maria Lyckow och den är 3 timmar och 48 minuter lång.

Vill ni läsa om de tidigare böckerna i den här serien så gör ni det genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan. Nu är helgen snart slut och för min del är det bara några arbetsdagar kvar innan det blir en liten minisemester - vilket ska bli så skönt ☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar