Sök i den här bloggen

Translate

lördag 24 juni 2023

"Darrgräset" av Johanna Mo

Vad passar bättre en midsommardag än att koppla av med en spännande bok? Mitt tips är att ni gör det med "Darrgräset" av Johanna Mo 💛 (under förutsättning att ni läst de tidigare böckerna i den här serien). Det är den fjärde delen i serien Ölandsbrotten och den är lika bra som de första tre böckerna (som ni såklart också hittar här på bloggen). Jag gillar miljön i den här serien och jag är mycket fäst vid karaktärerna. Att det sedan också alltid är en spännande och intressant intrig gör att helheten blir väldigt bra 💛 Ljudboken är uppläst av Marie Richardson och den är 10 timmar och 55 minuter lång. 

Jag hoppas verkligen att jag får fortsätta följa Hanna Duncker och hennes kollegor och vänner ett bra tag till framöver 🤍 Min första lilla semester är slut och det börjar bli dags att ställa in sig på att jobba några veckor igen, men jag längtar redan till den lite längre ledigheten som jag bland annat vill fylla med fler spännande böcker 📚🎧 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar