Sök i den hÀr bloggen

Translate

onsdag 21 juni 2023

"Det som inte syns" av Benny Haag och Lennart Karlsson

Wow wow wow - sĂ„ bra 💚💙 "Det som inte syns" Ă€r den första delenBenny Haags och Lennart Karlssons serie Stockholm nu och det Ă€r jag glad för eftersom det innebĂ€r att jag fĂ„r lĂ€sa/lyssna pĂ„ mer om knarkspanarna Wollter och Bergström och Ă„klaga­ren Dorte Jacobsen 💛 Storyn Ă€r vĂ€ldigt verklighetsnĂ€ra och den Ă€r snyggt berĂ€ttad och man sitter pĂ„ nĂ„lar frĂ„n början till slut. Att det ocksĂ„ Ă€r Fredde Granberg som lĂ€ser ljudboken Ă€r den dĂ€r lilla extra pricken över i:et som gör att betyget frĂ„n mig blir det bĂ€sta đŸ€ Ljudboken Ă€r 10 timmar och 14 minuter lĂ„ng.

Jag tycker att "Det som inte syns" Ă€r ett mĂ„ste för alla som Ă€lskar deckare och spĂ€nningsromaner. Jag kan nĂ€stan lova er att ni inte kommer att bli besvikna 🚓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar