Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 8 juni 2023

"Sedlighetsbyrån" av Christina Wahldén

Nu har jag lyssnat på "Sedlighetsbyrån" av Christina Wahldén. Det är den första delen i serien Polissystrar och jag tycker att den var intressant och välskriven. Det tog mig ett tag att komma in i handlingen och det blev lite rörigt med karaktärerna för mig, men när jag väl fått koll på dem och storyn tog fart så tycker jag att det blev riktigt bra 🤍 Ljudboken är uppläst av Angela Kovács och den är 12 timmar och 34 minuter lång. 

Att mitt betyg på boken inte blir högre än medel beror på att det som sagt tog lite för lång tid att komma in i handlingen. Men jag kommer absolut att lyssna även på nästa del när den kommer för jag när boken var slut kände jag att jag vill veta mer om polissystrarna Svea och Rut och deras framtida äventyr 💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar