Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 14 juni 2023

"Tala med de döda" av Anna Jansson

Återigen bjuder jag på ett tipsen bok som jag lyssnade på för ett bra tag sedan (under de månader jag hade Storytel). "Tala med de döda" är den fjärde delen i Anna Janssons serie Bergslagens blå och jag gillade den mycket 💚 Precis som i de första tre böckerna så får man följa med kriminalinspektör Kristoffer Bark och hans kollegor då de löser brott i Örebro med omnejd. Just det lite annorlunda utredningsteamet tycker jag är det som ger de här böckerna det där lilla extra och som gör att jag gillar dem så mycket 💛 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 10 timmar och 41 minuter lång.

"Tala med de döda" är en perfekt bok att koppla av med i sommar 🌼 Vill ni läsa mer om de tidigare delarna i serien så söker ni bara på författarens namn i sökrutan ovan. Om jag kommer fortsätta få följa den här serien eller inte beror på på vilka ljudboksplattformar de kommer göras tillgängliga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar