Sök i den hÀr bloggen

Translate

tisdag 6 juni 2023

🇾đŸ‡Ș "Det slutna rummet" av Mari Jungstedt 🇾đŸ‡Ș

Grattis Sverige 🇾đŸ‡Ș och Glad nationaldag 💙💛 önskar jag med den senaste delen i Mari Jungstedts serie om Anders Knutas - "Det slutna rummet". Jag vet inte om det kan bli sĂ„ mycket mer svenskt Ă€n sĂ„ hĂ€r och jag vet heller inte hur en sommar utan Knutas skulle vara. PĂ„ nĂ„got sĂ€tt sĂ„ hör dessa böcker Ă„rstiden till. Jag gillar den hĂ€r boken vĂ€ldigt mycket och jag rekommenderar den varmt ☀️ Har ni inte redan lĂ€st de sexton tidigare delarna sĂ„ gĂ„r det bra att bara lĂ€sa den hĂ€r boken, men jag rekommenderar er som har denna deckarskatt kvar att börja beta av böckerna frĂ„n början 💙 Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Katarina Ewerlöf och den Ă€r 7 timmar och 34 minuter lĂ„ng. 

Hoppas att ni alla har en fin nationaldag och firar sĂ„ som ni vill, stort eller litet. KĂ€nner man för en lugnare dag sĂ„ finns det ju egentligen inte sĂ„ mycket som slĂ„r en stund i solstolen tillsammans med en spĂ€nnande bok 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar