Sök i den här bloggen

Translate

måndag 12 juni 2023

"SYD" av Katarina Ekstedt och Anna Winberg Sääf

Jag blev så glad när jag såg att den andra delen i serien om kocken Alex hade kommit så jag kastade mig över den 🌺 "SYD" är precis lika bra som "NORD" och jag rekommenderar varmt båda böckerna 💛 Katarina Ekstedt och Anna Winberg Sääf har skrivit två böcker som jag tycker sticker ut i deckargenren genom att allt utspelar sig i restaurangbranschen. De bjuder på vackra men samtidigt otäcka miljöer där både trevliga men också hemska karaktärer härjar. Ljudboken är uppläst av Jonas Malmsjö och den är 8 timmar och 42 minuter lång.

"SYD" är en spännande sommardeckare som jag tycker ni ska förgylla sommaren med 🌺 Själv sitter jag här och hoppas på att det blir en "ÖST" och en "VÄST" också för jag vill verkligen läsa mer av den här förträffliga författarduon 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar